معاون وزیر خارجه: در حمله به بالگرد آپاچی آمریکا دخالتی نداشتیم

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 00:04
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت که ایران در حمله به بالگرد آپاچی آمریکا دخالتی نداشته است.

به گزارش خبرآنلاین،معاون وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه خبری الجزیره اظهار داشت که هیچ‌گونه اقدام عمدی از سوی ایران برای هدف قرار دادن بالگرد آمریکایی در تنگه هرمز صورت نگرفته است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، وی افزود: با توجه به فضای متشنج و نظامی حاکم بر تنگه هرمز، احتمال وقوع چنین حوادثی به‌صورت غیرعمدی و ناشی از سوءتفاهم‌های میدانی وجود دارد.

معاون وزیر امور خارجه هرگونه دخالت ایران در این حادثه را رد و بر عدم برنامه‌ریزی برای چنین اقدامی تأکید کرد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا ساعتی قبل مدعی شد که به او گزارش داده‌اند که بالگرد آپاچی این کشور توسط ایران سرنگون شده است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.