افزایش سرخوردگی صهیونیست‌ها پس از حمله تنبیهی ایران

مشرق نیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 20:10
بعد از حملات تنبیهی چند ساعته ایران علیه اسرائیل، شهرک نشینان صهیونیست در شمال احساس خطر بیشتری می‌کنند.

به گزارش مشرق، رئیس شورای شهرک نشینی موشاف مارگالیوت در گفتگویی که صبح امروز با رادیو عبری زبان اف ام ۱۰۳ داشته اعتراف کرد که بعد از درگیری با ایران و با وجود آرامش موقتی که حکمفرما شده است اما شهرک نشینان احساس سرخوردگی و احساس می‌کنند که اسرائیل تسلیم آمریکا شده است.

ایتان دیویدی رئیس شورای شهرک صهیونیست نشین مار گالیوت اعتراف کرد: در حالی که شهرک نشینان تصور می‌کردند که قرار است لبنانی‌ها را مورد تهاجم ویرانگر قرار بدهیم فقط با یک شلیک کوچک علیه ضاحیه با واکنش ایران روبرو شدیم، در واقع هیچ تغییری در شرایط ما به وجود نیامد، در حالی که تصور می‌کردیم قرار است آسمان بیروت را برایشان تیره و تار کنیم، چیز دیگری نصیبان شد.

امروز ما در شرایطی قرار گرفتیم که ایران ابتکار عمل را به دست گرفته و به محض حمله به حزب الله به ما حمله می‌کنند.

امروز ما چه کردیم، فقط نیروهای ارتش را وارد لبنان کردیم ،اما آنها در آنجا زمینگیر شده‌اند و دست حزب الله هم برای توسعه دامنه عملیاتش کاملا باز است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.