آتش‌سوزی نفت‌کش در سواحل عمان کار آمریکا بود؟

فرارو سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:08
شرکت کمک‌کننده به رهیابی محموله‌های نفتی ایران به آمریکا، تنکرترکرز، می‌گوید، نفتکشی که بعدازظهر دیروز در سواحل عمان آتش گرفت، آمریکا هدف قرار داده است.

تنکر ترکرز می‌گوید، نفتکشی که دیروز در سواحل عمان آتش گرفت، آمریکا هدف قرار داده است.

شرکت کمک‌کننده به رهیابی محموله‌های نفتی ایران به آمریکا، تنکرترکرز، می‌گوید، نفتکشی که بعدازظهر دیروز در سواحل عمان آتش گرفت، آمریکا هدف قرار داده است.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس روز گذشته اعلام کرد که یک نفتکش در ۱۵ مایل دریایی شمال شرقی مصیره در سواحل عمان آتش گرفته است.ساعتی بعد، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نفتکش خالی را که به سمت ایران در حرکت بوده با شلیک از جنگنده F18 از کار انداخته است.

حالا این سایت رهیابی محموله‌های نفتی با استناد به بیانیه سنتکام می‌گوید: «این نیروی دریایی آمریکا بود که نفتکش را از کار انداخت.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.