حمله به نیروهای امنیتی پاکستان ۱۴ کشته بر جای گذاشت/ مهاجمان ۷ نفر از ماموران را ربودند

فرارو سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:01
مهاجمان با تیراندازی و استفاده از سلاح های سنگین پست ایست و بازرسی نیروهای امنیتی را هدف قرار داده و ۶ نفر از ماموران در دم کشته شدند. نیروهای امنیتی در محل نیز در تبادل آتش ۸ نفر از مهاجمان را کشتند.

در حمله مرگبار به نیروهای امنیتی پاکستان در نزدیکی پیشاور دست کم شش نفر از نیروهای امنیتی و هشت نفر از مهاجمان کشته شدند و مهاجمان ۷ نفر از ماموران را نیز ربودند.

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند که گروه طالبان پاکستان مسئولیت حمله خونین به نیروهای امنیتی در حومه شهر پیشاور را برعهده گرفته است.

مهاجمان با تیراندازی و استفاده از سلاح های سنگین پست ایست و بازرسی نیروهای امنیتی را هدف قرار داده و ۶ نفر از ماموران در دم کشته شدند. نیروهای امنیتی در محل نیز در تبادل آتش ۸ نفر از مهاجمان را کشتند.

طالبان پاکستان همچنین ۷ نفر از نیروهای امنیتی را ربودند. در این حادثه چند نفر دیگر زخمی شدند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.