آمریکا ۱۰۰ مقام نیکاراگوئه را تحریم کرد

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 19:59
وزیر خارجه آمریکا گفت: امروز دولت ترامپ در پی مرگ یک مخالف دولت نیکاراگوئه، اقداماتی را برای اعمال محدودیت‌های بیشتر ویزا علیه بیش از ۱۰۰ مقام نیکاراگوئه و اعضای خانواده آنان اتخاذ کرد.

مارکو روبیو،  وزیر امور خارجه آمریکا، روز دوشنبه اعلام کرد که ایالات متحده بیش از ۱۰۰ مقام دولت نیکاراگوئه را تحریم کرده است.

 روبیو در بیانیه‌ای با اعلام این خبر گفت که امروز دولت ترامپ در پی مرگ یک مخالف دولت نیکاراگوئه، اقداماتی را برای اعمال محدودیت‌های بیشتر ویزا علیه بیش از ۱۰۰ مقام نیکاراگوئه و اعضای خانواده آنان اتخاذ کرد.

روبیو افزود که با این تحریم‌های جدید، اکنون بیش از ۲۳۵۰ مقام دولت نیکاراگوئه و بستگان آن‌ها به علت آنچه همدستی با دولت‌های «دانیل اورتگا» و همسر او «روزاریو موریلو» خوانده شده، تحت تحریم قرار گرفته‌اند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.