تصادف ۲ خودرو در مرودشت ، ۷ مصدوم برجا گذاشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 09:30
مرودشت- مسئول اورژانس مرودشت از مصدومیت هفت نفر در پی برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با خودروی کوییک در جاده روستای «جونجان» این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رضوی گفت: در پی اعلام تصادف بین دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و کوییک در جاده روستای جونجان، بلافاصله دو تیم عملیاتی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که بامداد امروز شنبه ۱۸ خرداد حوالی ساعت ۰۲:۱۰ رخ داد، متأسفانه منجر به مصدومیت ۷ نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

رئیس اورژانس مرودشت تصریح کرد: کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل، اقدامات پیش‌بیمارستانی لازم را برای مصدومان انجام دادند و سپس هر ۷ نفر برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.