اعلام وضعیت اضطراری در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 02:38
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در سایه حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی در بیمارستان‌ها وضعیت اضطراری اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بیمارستان‌ها طبق طرح اضطراری با استقرار در پناهگاه‌ها و مناطق مستحکم فعالیت خواهند کرد.


طبق گزارش الجزیره، وزارت بهداشت این رژیم همچنین تاکید کرد: پرسنل برای اعزام سریع به مراکز اورژانس به بیمارستان‌ها فراخوانده می‌شوند.

این خبر در حالی منتشر شده که رژیم صهیونیستی پس از حملات موشکی ایران، تمام پناهگاه‌ها را به روی شهرک‌نشینانی که از موشک‌های ایرانی فرار می‌کنند، باز کرد.

به گفته شهرداری حیفا، تمام پناهگاه‌ها و سرپناه‌ها به روی شهرک‌نشینان باز است.

پیشتر سپاه پاسداران اعلام کرد در پاسخ به جنایت گسترده رژیم غاصب صهیونی در جنوب لبنان و کشتار و آواره کردن گسترده مردم مظلوم مناطق صور و نبطیه و سایر نقاط از جمله ضاحیه بیروت پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدأ این تجاوزها هدف موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.


انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.