پاکستان اینترنت منطقه کشمیر را قطع کرد

فرارو شنبه 16 خرداد 1405 - 14:12
داده‌های پایش شبکه نشان می‌دهد که دسترسی به اینترنت در منطقه کشمیر آزاد تحت اداره پاکستان با اختلالی گسترده مواجه شده است. این قطعی در آستانه برگزاری اعتراضات رخ داده است.

نت‌بلاکس تأیید کرده است که شاخص‌های فنی از بروز یک اختلال عمده در اتصال اینترنت در منطقه کشمیر آزاد تحت کنترل پاکستان (آزاد جامو و کشمیر) حکایت دارند. 

این اختلال در شرایطی رخ داده که قرار است اعتراضاتی در منطقه برگزار شود. هم‌زمان، مقام‌های پاکستانی هم اعتراضات در این منطقه را ممنوع اعلام کرده‌اند. 

به گفته نت‌بلاکس، قطع یا اختلال گسترده اینترنت احتمالاً دسترسی به اطلاعات و پوشش رسانه‌ای رویدادهای جاری و اعتراضات پیش‌رو در این منطقه را محدود خواهد کرد.

نت بلاکس

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.