انفجار کامیون‌های گاز در مرکز مکزیک +فیلم

مشرق نیوز جمعه 15 خرداد 1405 - 09:05
مقامات محلی مکزیک اعلام کردند در شهر «تپهآکا»ی ایالت «پوئبلا» در مرکز این کشور، سه دستگاه کامیون که به طور غیرقانونی برای حمل گاز استفاده می‌شدند، منفجر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، ساکنان محلی از شنیده شدن صدای مهیب چندین انفجار و سپس مشاهده ستون دود خبر دادند.

مقامات به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، مدرسه «میگل نگره‌ته» را که در نزدیکی منطقه خطر قرار داشت، به طور کامل تخلیه کردند و در مجموع ۱۷۵۳ دانش‌آموز به والدین و سرپرستان خود تحویل داده شدند.

نیروهای حفاظت مدنی، آتش‌نشانی، پلیس شهرداری و پرسنل وزارت نیروی دریایی برای مدیریت شرایط اضطراری و شروع تحقیقات در محل حاضر شدند.

فرماندار ایالت، تاکنون مجروح شدن سه نفر را در این حادثه گزارش داده است.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.