جسد دانشمند آزمایشگاه هسته‌ای آمریکا پس از یک سال پیدا شد

فرارو سه شنبه 12 خرداد 1405 - 22:13
جسد دانشمند آزمایشگاه هسته‌ای آمریکا پس از یک سال در ایالت نیومکزیکو شناسایی شد.

پلیس ایالت نیومکزیکو در آمریکا از شناسایی بقایای انسانی متعلق به ملیسا کاسیاس، دانشمند ۵۳ ساله آزمایشگاه ملی لوس‌آلاموس خبر داده است؛ فردی که بیش از یک سال از ناپدید شدن او می‌گذشت.

بر اساس گزارش مقام‌های محلی، این بقایا در منطقه جنگلی کارسون توسط یک کوهنورد کشف شده و در نزدیکی آن نیز یک سلاح کمری پیدا شده است. با این حال، علت و نحوه مرگ هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کاسیاس آخرین بار در ژوئن ۲۰۲۵ دیده شده بود و در یکی از مراکز مرتبط با تحقیقات هسته‌ای در لوس‌آلاموس مشغول به کار بود.

این پرونده در ادامه مجموعه‌ای از موارد مرگ و ناپدید شدن افراد مرتبط با حوزه‌های علمی و دفاعی در آمریکا مطرح شده که طی ماه‌های اخیر توجه رسانه‌ها و برخی محافل سیاسی را به خود جلب کرده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.