بلایی که موشک‌های ایران بر سر پایگاه هوایی امارات آوردند+ فیلم

مشرق نیوز یکشنبه 10 خرداد 1405 - 23:50
شیخ‌نشین امارات، در جنگ تروریستی اخیر علیه کشورمان، به معنای واقع کلمه نقش «اسراییل دوم» را، خودخواسته و آگاهانه، به عهده گرفت و تاوان این خیانت بزرگ به جهان اسلام، در حساب آن منظور است.

به گزارش مشرق، تصاویر ماهواره‌ای تازه‌منتشرشده از پایگاه هوایی الظفره در امارات، نشان می دهد که موشک‌ها و پهپادهای ایران ضربات مهلکی به این پایگاه وارد کردند. این پایگاه، مقر اصلی جنگنده‌های میراژ و پهپادهای شیخک‌نشین امارات بوده که به وضوح در تصاویر، انهدام کامل شمار قابل‌توجهی از آشیانه‌ها و سوله‌ها قابل‌رویت است.

شیخ‌نشین امارات، در جنگ تروریستی اخیر علیه کشورمان، به معنای واقع کلمه نقش «اسراییل دوم» را، خودخواسته و آگاهانه، به عهده گرفت و تاوان این خیانت بزرگ به جهان اسلام، در حساب آن منظور است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.