ایران فقط به شرط آزادسازی دارایی‌های مسدود شده توافق می‌کند/رقم اعلامی تلگراف چقدر لست؟

خبرآنلاین پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 11:41
تلگراف نوشت:ایران فقط در صورت آزادسازی 24 میلیارد دلار از دارایی‌ مسدودشده‌، توافق با آمریکا را امضا می کند.

به گزارش گروه خبرآنلاین و به نقل از ایسکانیوز، تلگراف نوشت: ایران به میانجی‌گران قطری گفته است که تنها در صورتی با آمریکا توافق صلح امضا خواهد کرد که ۲۴ میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده ایرانی آزاد شود، به طوری که نیمی از آن بلافاصله پس از اعلام یادداشت تفاهم منتقل شود و ۱۲ میلیارد دلار باقی‌مانده ظرف ۶۰ روز آزاد گردد.

بر اساس این گزارش، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس و مذاکره‌کننده ارشد تهران، و سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، این اولتیماتوم را در دیدار با مقامات قطری در دوحه اعلام کرده اند.

۲۲۳۲۲۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.