زیدآبادی: هر چه آسیب دیدیم دیگر بس است/ اگر توافق شود نیروهای سیاسی و اقشار اجتماعی کشور از گفتمان‌‌های زهرآلود خارج شوند

اقتصادنیوز چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 18:47
اقتصادنیوز: احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود توصیه ای به نیروهای سیاسی و اقشار اجتماعی در صورت انجام توافق، مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود در یادداشتی با عنوان «اگر توافق شود!» نوشت:

اگر توافق ایران و آمریکا به سرانجام مطمئنی برسد که به امید خدا می‌رسد، همهٔ نیروهای سیاسی و اقشار اجتماعی کشور لازم است از گفتمان‌های عمدتاً زهرآلود و آغشته به کین و نفرت گذشته عبور کنند و وارد فضای تازه‌ای شوند.

همهٔ ما ایرانی‌ها در سال‌های اخیر آسیب بسیار دیده‌ایم و رنج بسیار کشیده‌ایم. دیگر واقعاً از هر جهت بس است! جامعه ما به هوای تازه و فضای تنفس بازتری نیاز دارد. یک توافق معطوف به رفع تهدیدها و فشارها و تحریم‌های بیرونی، ما به ازای داخلی‌اش باید آرامش سیاسی و مدارای فرهنگی و رونق اقتصادی و انسجام ملی باشد و دستیابی به اینها نیازمند تجدیدنظر در رویه‌های تنگ‌نظرانه و خشونت‌آمیزی است که تقریباً همگان را به خود آلوده کرده است.

توافق خواه ناخواه آغاز یک دوران جدید و در نتیجه یک فرصت تاریخی و نقطه‌عطف در تاریخ معاصر ایران است. آن را درنیابیم از دست می‌رود و با از دست رفتنش، کشور وارد چاهی می‌شود که بیرون آمدن از آن دیگر با خداست!

امیدوارم عید اضحی طلیعهٔ تحول به سمت درست از جانب تمام ایرانیان باشد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید