پیام ترامپ پس از اعزام به بیمارستان: عالی هستم

عصر ایران سه شنبه 05 خرداد 1405 - 21:51
ترامپ نوشت: «همین الان معاینات پزشکی شش ماهه‌ام را در مرکز پزشکی نظامی والتر رید تمام کردم. همه چیز عالی بود.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در پیامی در شبکه تروث سوشال اعلام کرد معاینات پزشکی دوره‌ای خود را در مرکز پزشکی نظامی والتر رید به پایان رسانده و نتایج آن را مطلوب توصیف کرده است.

ترامپ در پیامی نوشت: «همین الان معاینات پزشکی شش ماهه‌ام را در مرکز پزشکی نظامی والتر رید تمام کردم. همه چیز عالی بود.»

این پیام ترامپ پس از رسانه‌ای شدن مبحث بیماری او و اعزامش به بیمارستان منتشر شد.

پیام ترامپ پس از اعزام به بیمارستان: عالی هستم

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.