حمله پلیس مهاجرت آمریکا به سناتور دموکرات در جریان اعتراضات نیوجرسی

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:26
پلیس مهاجرت آمریکا به سناتور دموکرات در جریان اعتراضات نیوجرسی حمله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در جریان اعتراضات مقابل مرکز نگهداری مهاجران «دلینی هال» در شهر نیوآرک ایالت نیوجرسی، مأموران اداره مهاجرت و گمرک آمریکا (ICE) از اسپری فلفل علیه معترضان استفاده کردند و «اندی کیم» سناتور دموکرات نیز در میان افراد هدف قرار گرفت.

اعتراضات مقابل این مرکز مهاجران پس از آغاز اعتصاب غذا و اعتصاب کار حدود 300 مهاجر شدت گرفت. بازداشت‌شدگان نسبت به نبود روند قانونی، کیفیت پایین غذا و شرایط نامناسب نگهداری اعتراض کرده‌اند.

.

ویدئوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد نیروهای امدادی در حال شست‌وشوی چشمان این سناتور آمریکایی هستند، در حالی که او کیسه یخ در دست دارد. گزارش‌ها حاکی است کیم تلاش می‌کرد میان مأموران فدرال و معترضان میانجیگری کرده و از تشدید تنش جلوگیری کند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.