پایان ماجرای قتل در مراغه

مشرق نیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 00:33
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اعلام کرد قاتلی که هفته گذشته با استفاده از سلاح سرد مرد ۴۰ ساله را به قتل رسانده بود از ترس دستگیری اقدام به خودکشی نموده و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل مرد جوانی در هفته گذشته در شهرستان مراغه، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: با بررسی های انجام گرفته مشخص شد، قاتل ۴۰ ساله با ضربات چاقو مرد را مجروح و به بیمارستان منتقل که مضروب پس از انتقال به بیمارستان فوت نموده و قاتل نیز بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی ماموران پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد قاتل به یکی از شهرستان استان آدربایجان غربی گریخته و دستگیری قاتل در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: با پی گیری و هماهنگی لازم پس از اعزام مامورین به استان همجوار مشخص شد قاتل از ترس دستگیری اقدام به خودکشی نموده و به زندگی خود نیز پایان داده است.

فرمانده انتظامی مراغه در پایان تصریح کرد: فراگیری مهارت های کنترل خشم و مراجعه به مشاوران می‌توانست از وقوع این حادثه تلخ پیشگیری کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.