اخذ شهریه در مدارس هیئت امنایی ممنوع شد

افکار نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 09:12
بر اساس اعلام وزیر آموزش‌وپرورش تمام مدارس دولتی، هیئت امنایی خواهند شد و مدارس هیئت امنایی فعلی هم دیگر به روال گذشته فعالیت نمی‌کنند.

  «دریافت هرگونه وجه تحت عنوان شهریه در مدارس هیئت امنایی ممنوع است و هرگونه اقدام مغایر با این دستورالعمل، تخلف محسوب می‌شود» این را رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی احمد محمودزاده می‌گوید. این در حالی است که برخی مدارس هیئت امنایی هنوز وجوهی را در زمان ثبت‌نام طلب می‌کنند.

۱۷ سال پیش مدارس هیئت‌امنایی فعلی با مصوبه شورای‌عالی آموزش‌وپرورش شروع به کار کردند و در حال حاضر حدود ۳۵۰۰ مدرسه با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور فعالیت می‌کنند.

به گفته محمودزاده، بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی، ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس هیئت‌امنایی مثل مدارس دولتی تنها در محدوده جغرافیایی محل سکونت آنان مجاز است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.