رایزنی پادشاه اردن و سلطان عمان درباره خطر تشدید تنش در منطقه

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 21:31
پادشاه اردن و سلطان عمان در تماسی تلفنی درباره خطر ازسرگیری تشدید تنش گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیوان پادشاهی اردن، عبدالله دوم پادشاه اردن و هیثم بن طارق سلطان عمان تلفنی گفتگو کردند.

در این تماس تلفنی درباره بارزترین تحولات منطقه‌ای رایزنی شد.

در ادامه طرفین درباره خطرات از سرگیری تشدید تنش گفتگو و تاکید کردند که هرگونه توافق برای پایان دادن به جنگ باید امنیت کشورهای عربی و حاکمیت و امنیت شهروندان آنها را تضمین کند.

همچنین عبدالله دوم پادشاه اردن و جوزف عون رئیس جمهور لبنان تلفنی گفتگو کردند. در این تماس تلفنی طرفین درباره ضرورت حمایت از تلاش‌ها برای کاهش شدت تنش در منطقه رایزنی کردند.

پادشاه اردن بر حمایت همیشگی کشورش از لبنان و تلاش‌های آن برای حفاظت از حاکمیت و امنیت آن و ضرورت توقف تجاوزات اسرائیل به خاک لبنان تاکید کرد.

از طرفی دیگر رئیس جمهور لبنان از مواضع اردن به رهبری پادشاه آن در حمایت از لبنان و ملت آن قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.