توییت محمد مهاجری درباره مخالفان بازگشایی اینترنت / کدام مسئولان رأی به مسدود ماندن اینترنت دادند؟

خبرآنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:43
محمد مهاجری فعال رسانه‌ای در توییتی خواستار انتشار صورتجلسه «ستاد ساماندهی فضای مجازی» درباره بازگشایی اینترنت شد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری، در توییتی درباره مصوبه «ستادساماندهی‌فضای‌مجازی» و مخالفان احتمالی بازگشایی اینترنت نوشت: «در جلسه ستادساماندهی‌فضای‌مجازی به ریاست دکتر عارف با اکثریت آرا تصویب شد اینترنت‌بین‌الملل در اختیار همه قرار گیرد.

صورتجلسه مربوطه را منتشر کنیدتا معلوم شود آیا رای آقایان جبلی رئیس‌صداوسیما و آقامیری دبیرشورایعالی فضای مجازی منفی بوده و اینها خواهان مسدود ماندن اینترنت اند؟»

توییت محمد مهاجری درباره مخالفان بازگشایی اینترنت / کدام مسئولان رأی به مسدود ماندن اینترنت دادند؟

۵۸۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.