دانشگاه تهران اعلام کرد کلاسهای مقاطع تحصیلات تکمیلی از ۹ خردادماه به صورت حضوری از سر گرفته میشود. همچنین زمان برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ این دانشگاه تغییر کرد.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از ایسنا، تمامی کلاسهای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی اعم از کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی، عمومی و تخصصی پیوسته در دانشگاه تهران از روز شنبه، ۹ خرداد ماه ۱۴۰۵ مطابق با برنامه اعلام قبلی به صورت حضوری و در محل دانشکده مربوطه برگزار خواهد شد.
البته برگزاری کلاسهای مقطع کارشناسی پیوسته همچنان به صورت آنلاین و از طریق سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه (ایلرن) ادامه خواهد یافت.
دروس عملی و کارگاهی مقطع کارشناسی تا حد امکان به صورت بر خط تداوم خواهد یافت و در صورت ضرورت برگزاری حضوری برخی از کلاسها، پس از فراهم شدن مقدمات لازم و هماهنگی استاد درس مربوطه، متعاقبا در مورد زمان و نحوه برگزاری اینگونه کلاسها به صورت فشرده، در ایام باقیمانده از نیمسال تحصیلی، اطلاع رسانی خواهد شد.
همچنین این دانشگاه تاکید کرد با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از جنگ تحمیلی سوم، امتحانات پایان نیمسال روز پنجشنبه، ۱۱ تیر ماه جاری (به غیر موارد دروس عمومی که در همان تاریخ به قوت خود باقی است) به روز شنبه ۱۷ این ماه انتقال یافته و این روز در تقویم دانشگاهی، روز پایان امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ است.