در نهایت شکست خورده فرار خواهیم کرد

همشهری آنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:10
رئیس پیشین کمیسیون امنیت و روابط خارجی در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که این رژیم در نهایت شکست خورده از لبنان فرار خواهد کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، عوفر شلح، رئیس پیشین کمیسیون امنیت و روابط خارجی کنست در اظهاراتی گفت که فعالیت نیروهای این رژیم در لبنان هیچ هدفی را محقق نکرد.

وی تاکید کرد: فکر کردن به ایده کمربند امنیتی در لبنان نسخه پیچی برای یک فاجعه است و هیچ چیزی را محقق نمی‌کند و نظامیانمان را از دست خواهیم داد و در نهایت کاملا شکست خورده از لبنان فرار خواهیم کرد، همانگونه که در سال ۲۰۰۰ این کار را انجام دادیم.

پیش از این نیز پایگاه خبری صهیونیستی والا به نقل از افسران ارشد رژیم اسرائیل نوشت: در جنوب لبنان با چالش های بزرگی رو به رو هستیم و رصد و رهگیری پهپادهای حزب الله امری دشوار است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز به نقل از افسرانی که در جنوب لبنان حضور دارند، نوشت: راهبرد فرماندهان خود را درک نمی‌کنیم، ماموریت اساسی ما تخریب خانه ها در روستاهای لبنان است.

این افسران تاکید کردند که افزایش آمار افرادی که توسط پهپادهای حزب الله مجروح می‌شوند، منجر به فروپاشی و سردرگمی نظامیان شده است.محدودیت هایی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در بمباران بیروت و البقاع وضع کرده، باعث شده تا خشم خود را در بمباران روستاها خالی کنیم.

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم هم به نقل از افسران ارشد رژیم اسرائیل نوشت: ماندن در لبنان بی فایده است و ارتش در جنگ علیه حزب الله هیچ دستاوردی را محقق نکرده است.

 
 
 

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.