با حکم وزیر اقتصاد؛ قمصریان در صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ابقا شد/ پیام تثبیت و تأیید کارنامه عملکرد

خبرآنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 11:37
با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، «مهدی قمصریان» برای دومین دوره متوالی و به مدت چهار سال، به عنوان مدیر صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، تمدید مدیریت قمصریان برای دوره‌ای دیگر در نهادی عمومی، غیردولتی و راهبردی همچون صندوق تأمین خسارت‌های بدنی که مسئولیت و مأموریت حمایت از هزاران زیان‌دیده و مقصر حوادث رانندگی و نیز اجرای سایر تکالیف قانونی را برعهده دارد، نشانه‌ای روشن از اعتماد کامل مجمع عمومی صندوق و وزیر اقتصاد به عملکرد، رویکرد و مسیر طی‌شده در سال‌های اخیر است.

همچنین تداوم مدیریت در دوره دوم، فرصتی مهم برای تثبیت، تکمیل و نهادینه‌سازی اصلاحات و بهره‌برداری از نتایج طرح‌های زیربنایی به شمار می‌رود؛ طرح‌هایی که در دوره نخست پایه‌گذاری و اجرایی شده‌اند.
قمصریان دارای کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی و DBA بیمه از دانشگاه تهران است و مدیریت در نهاد ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه کشور و صنعت بیمه از جمله سوابق وی است.

با حکم وزیر اقتصاد؛ قمصریان در صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ابقا شد/ پیام تثبیت و تأیید کارنامه عملکرد

223223

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.