سرمایه‌های بورسی راهی مسکن می‌شوند؟ ‌

دنیای اقتصاد جمعه 01 خرداد 1405 - 21:02
دنیای اقتصاد؛ بازگشایی بورس تهران بعد از یک وقفه طولانی، این سؤال را پیش می‌آورد که پول‌های سرگردان به کدام بازار می‌روند؟

به گزارش گروه آنلاین روزنامه دنیای اقتصاد؛ بازگشایی بورس تهران بعد از یک وقفه طولانی، این سؤال را پیش می‌آورد که پول‌های سرگردان به کدام بازار می‌روند؟

در ظاهر، مسکن می‌تواند یکی از مقصدهای احتمالی باشد؛ اما قیمت‌های بالا، ریسک‌های موجود و نقدشوندگی پایین، ورود سرمایه به این بازار را محدود می‌کند.

از سوی دیگر، دارایی‌های بورسیِ بسیاری از سهامداران برای خرید یک واحد مسکونی کافی نیست و همین موضوع، احتمال هجوم هیجانی به بازار مسکن را کاهش می‌دهد.

در این قسمت از «مسکن ۳۶۰»، چشم‌انداز کوتاه‌مدت بازار مسکن را از دوربین بورس تهران بررسی می‌شود.

سؤال اصلی این است: آیا بازگشایی بورس، مسکن را به مقصد اول سرمایه‌ها تبدیل می‌کند یا نه؟

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید