وزیر نفت اظهارداشت: اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیتهای موجود، بخش عمدهای از آنچه را که از دست داده بودیم را سریع به مدار برگرداندند اما با این حال در ادامه بیشک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.
وزیر نفت گفت: با وجود اینکه بخش عمدهای از آنچه که در جنگ ۴۰ روزه از دست داده بودیم را به سرعتبه مدار بازگرداندیم، اما با این وجود به همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت نیاز داریم.
به گزارش ایرنا، محسن پاکنژاد با تاکید بر همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت افزود: در طول جنگ ۴۰ روزه دشمن خبیث صهیونیستی - آمریکایی بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیرهسازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار داد.
وزیر نفت اظهارداشت: اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیتهای موجود، بخش عمدهای از آنچه را که از دست داده بودیم را سریع به مدار برگرداندند اما با این حال در ادامه بیشک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.
پاک نژاد با بیان اینکه روی مصرف بهینه و مناسب تاکید دارم، گفت: امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم واحدهایی که ممکن است به زمان طولانیتری نیاز داشته باشد را عملیاتی کنیم.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.