ابتلای دو پزشک آمریکایی به ویروس ابولا

فرارو پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 19:09
دو پزشک ایالات متحده به سویه نادر «باندیبوگیو» مبتلا شده‌اند که در حال حاضر هیچ واکسن یا درمان تأییدشده‌ای برای آن وجود ندارد.

در پی شیوع نوع نادری از ویروس ابولا، دو پزشک آمریکایی که در جریان درمان بیماران در آفریقا به این ویروس مبتلا شده بودند، برای دریافت خدمات درمانی به جمهوری چک و آلمان منتقل شدند. 

این پزشکان به سویه نادر «باندیبوگیو» مبتلا شده‌اند که در حال حاضر هیچ واکسن یا درمان تأییدشده‌ای برای آن وجود ندارد. 

سازمان جهانی بهداشت به دلیل سرعت گسترش این سویه و نبود درمان مؤثر، وضعیت اضطراری بهداشت جهانی اعلام کرده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.