یک مقام ارشد ایرانی تأکید کرده است که موضع تهران ثابت است و ایران خود در چارچوب روند مذاکرات اقدام به کاهش سطح غنیسازی خواهد کرد و دستور جدید ادعایی رویترز درباره اورانیوم صحت ندارد.
علی هاشم، خبرنگار الجزیره، به نقل از یک مقام ارشد ایرانی گزارش داد ادعای منتشرشده از سوی رویترز درباره صدور دستور جدید برای باقی ماندن ذخایر اورانیوم غنیشده در داخل ایران صحت ندارد.
به گفته این مقام، این گزارشها «تبلیغات دشمنان توافق» است و هیچ فرمان تازهای در این زمینه صادر نشده است.
او تأکید کرده که موضع تهران ثابت است و ایران خود در چارچوب روند مذاکرات اقدام به کاهش سطح غنیسازی خواهد کرد.
این مقام همچنین افزود موضوع ذخایر اورانیوم در مرحله بعدی گفتوگوها میان طرفها بررسی خواهد شد.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.