برخورد ۲ جنگنده پایگاه هوایی آمریکا را تعطیل کرد

همشهری آنلاین دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 09:17
طبق گفته مقام‌های آمریکایی پس از برخورد ۲ جنگنده این کشور به یکدیگر، پایگاه هوایی "مانتین هوم" تعطیل شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، پس از برخورد ۲ جنگنده نیروی دریایی آمریکا در جریان یک نمایش هوایی در ایالت آیداهو، پایگاه هوایی «مانتین هوم» تعطیل و تحت تدابیر امنیتی قرار گرفت.

این حادثه روز یکشنبه و در جریان نمایش هوایی «Gunfighter Skies» رخ داد؛ جایی که ۲ فروند جنگنده EA-۱۸G Growler متعلق به نیروی دریایی آمریکا هنگام اجرای مانور هوایی با یکدیگر برخورد کرده و سقوط کردند.

مقام‌های آمریکایی اعلام کردند هر ۴ خدمه حاضر در ۲ جنگنده پیش از سقوط موفق به خروج اضطراری شدند و اکنون تحت معاینات پزشکی قرار دارند.

برخورد ۲ جنگنده آمریکا در آسمان؛ لحظه انهدام را ببینید

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.