پروژه ری‌برندینگ ساواک؛ از بیرون‌کشیدن ثابتی از پستوها تا پوشیدن لباس با آرم شکنجه!

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 21:10
سلطنت‌طلب‌ها چند سالی میشود میخواهند از ساواک جنایتکار، ری‌برندینگ کنند. آخرین اقدام این فرقه برای سفیدشویی ساواک در آلمان رقم خورد که در نوع خود شاهکار بود.

به گزارش همشهری آنلاین؛‌ تجمع چند روز پیش سلطنت‌طلبان در شهر «رگنسبورگ» آلمان، صحنه عجیب دیگری از این فرقه رو به روی چشمان ما خلق کرد. بخش عجیب این تجمع، لباس‌هایی بود که تجمع‌کنندگان به تن داشتند؛ لباس‌هایی با آرم ساواک. نام ساواک در میان افکار عمومی ایرانی‌ها و خارجی‌ها،‌ با شکنجه و نقض سیستماتیک حقوق بشر گره خورده است.

اینکه طرفداران رضا پهلوی در روز روشن لباس با آرم ساواک می پوشند و به ساواکی بودن خود افتخار میکنند،‌ نشان از ذات وحشی و ضد انسانی این فرقه دارد. جنایات اغتشاشگران علیه نیروهای حافظ امنیت در ۱۸ و ۱۹ دی که با سوت و تشویق فعالین و اکانت‌های سلطنت‌طلب همراه بود، نشان میداد که روح ساواک همچنان در این فرقه جاری و ساری است.

سلطنت‌طلب‌ها اما چند سالی میشود میخواهند از ساواک جنایتکار، ری برندینگ کنند. با پوشیدن بدون شرم لباس با آرم ساواک،‌ یا بیرون آوردن پرویز ثابتی، قائم مقام این سازمان، از پستوها، و نشاندن او جلوی دوربین و شناساندن او به نسل جوان به عنوان چهره‌ای ایران دوست! همان تغییر جای جلاد و شهید. ‌

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.