خسارات هواگردهای آمریکا از زبان نماینده کنگره

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:11
نماینده کنگره آمریکا گفت: طبق گزارشی در پایگاه «وار زون»، ما حدود ۳۹ هواگرد از دست داده‌ایم، که البته آن گزارش قدیمی است. متعلق به تقریباً یک ماه پیش است.

اِد کِیس، نماینده کنگره در جلسه بودجه دفاعی در مورد خسارت هواگردهای آمریکا گفت: «طبق گزارشی در پایگاه «وار زون»، ما حدود ۳۹ هواگرد از دست داده‌ایم، که البته آن گزارش قدیمی است. متعلق به تقریباً یک ماه پیش است. آیا هزینۀ جایگزینی تمام آن هواگردها را می‌دانید؟ با این فرض که برخی از آن هواگردها قابل جایگزینی نیستند، اما قاعدتاً باید آن‌ها را با نوعی ظرفیت و توانمندی جایگزین کنید.»

به گزارش فرارو، نماینده پنتاگون نیز در این باره بیان کرد: «هزینه‌هایی در این مورد وجود دارد، اما می‌خواهم جزئیات دقیق آن‌ها را به صورت مکتوب به شما ارائه دهم. چون همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، محاسبه هزینهٔ تعمیرات هواگردها کار بسیار دشواری است. ما می‌خواهیم پیش از برآورد هزینه، یک عیب‌یابی کامل از هواگردها انجام دهیم.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.