تصاویر ماهواره‌ای ابرنفتکش اماراتی بعد از هدف قرارگرفتن

مشرق نیوز دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 13:35
ابرنفتکش که در ویدیو مشاهده می‌شود، براکه متعلق به شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) امارات متحده عربی است که یک هفته پیش مورد هدف قرار گرفت.

به گزارش سرویس جهان مشرق، فیلمی منتشر شده که طبق توضیحات، یکی از نفتکش‌های مربوط به شیخک‌نشین ابوظبی را، بعد از اصابت پرتابه به آن در محدوده‌ی هرمز نشان می دهد.

ابرنفتکش که در ویدیو مشاهده می‌شود، «براکه» متعلق به شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) امارات متحده عربی است که یک هفته پیش مورد هدف قرار گرفت.

اثر حرارتی آتش‌سوزی، نشت سوخت از آن و همچنین تعداد بالای شناورهای تندروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تصویر قابل‌تشخیص است.

تصاویر ماهواره‌ای ابرنفتکش اماراتی بعد از هدف قرارگرفتن

این نفت‌کش به شکل مخفیانه نفتی که در خلیج‌فارس بارگیری شده بود را به دریای عمان برده بود تا به نفتکش دیگری انتقال دهد. پس از انتقال در مسیر بازگشت هدف قرار گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.