«گوترش» نگران تشدید تنش‌ها در تنگه هرمز است!  

الف شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 05:29
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که آنتونیو گوترش از تشدید تنش‌ها در تنگه هرمز ابراز نگرانی کرده و خواستار خودداری از تضعیف تلاش‌ها برای حل دیپلماتیک بحران شده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که آنتونیو گوترش از تشدید تنش در تنگه هرمز ابراز نگرانی کرده است.

سخنگوی گوترش تأکید کرد که او خواستار خودداری از تضعیف تلاش های دیپلماتیک برای حا بحران تنگه هرمز شده است.

دبیرکل سازمان ملل متحد پیشتر هم بدون محکوم کردن تنش‌آفرینی های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه که به ناامنی در تنگه هرمز منتهی شد، اعلام کرد: از همه طرف‌ها می‌خواهم که تنگه هرمز را باز کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.