سخنگوی وزارت خارجه در مورد برخی اخبار مبنی بر مشخص کردن ضرب الاجل از سوی آمریکاییها برای اینکه ایران به این طرح پاسخ دهد؟ اظهار کرد: این موضوع کماکان در حال بررسی است و ما کار خودمان را انجام میدهیم و به این ضربالاجلها توجهی نداریم.
به گزارش
پارسینه و به نقل از ایسنا، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه عصر روز جمعه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید لاریجانی و فرزندش در مسجد امام صادق ع واقع در میدان فلسطین تهران، در مورد اقدام تجاوزکارانه شب گذشته ارتش آمریکا علیه ٢ فروند نفتکش متعلق به ایران در حوالی بندر جاسک و تنگه هرمز و تعرضها علیه چند محل در مناطق ساحلی مشرف به تنگه هرمز گفت: اقدام انجام شده از سوی ارتش آمریکا، نقض فاحش حقوق بینالملل و آتش بس بود.
وی با بیان اینکه این نقض آتش بس توسط آمریکاییها برای اولین بار نبود که رخ میداد، خاطرنشان کرد: مدافعان کشور نیز پاسخ محکمی به این تعرض دادند.
این مقام وزارت امور خارجه تاکید کرد هر چند ما در وضعیت اسمی آتش بس قرار داریم ولی نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قرار دارند و با دقت شرایط را رصد میکنند و با قاطعیت به شرارتها پاسخ میدهند.
بقایی در واکنش به سوالی در ارتباط با پاسخ ایران به طرح پیشنهادی آمریکا گفت: این موضوع کماکان در حال بررسی است و وقتی به نتیجه رسیدیم آن را اعلام میکنیم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی در مورد برخی اخبار مبنی بر مشخص کردن ضرب الاجل از سوی آمریکاییها برای اینکه ایران به این طرح پاسخ دهد؟ اظهار کرد: همانطور که اشاره کردم این موضوع کماکان در حال بررسی است و ما کار خودمان را انجام میدهیم و به این ضربالاجلها توجهی نداریم.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.