امارات مدعی شد: حمله موشکی و پهپادی از سوی ایران

همشهری آنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:18
وزارت دفاع امارات امروز جمعه مدعی حمله موشکی و پهپادی به خاک خود شد. در این بیانیه ادعا شده است: پدافند هوایی امارات امروز جمعه با ۲ فروند موشک بالستیک و ۳ فروند پهپاد ارسالی از سمت ایران مقابله کرد که منجر به جراحت سطحی ۳ نفر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه اماراتی البیان نوشت: وزارت دفاع امارات در بیانیه ای با طرح ادعا علیه ایران آورده است: پدافند هوایی امارات امروز جمعه با ۲ فروند موشک بالستیک و ۳ فروند پهپاد ارسالی از سمت ایران مقابله کرد که منجر به جراحت سطحی ۳ نفر شد.

وزارت دفاع امارات در بیانیه خود افزود که پدافند هوایی امارات با ۵۵۱ فروند موشک بالستیک، ۲۹ فروند موشک کروز و ۲۲۶۳ فروند پهپاد از زمان به ادعای ابوظبی «آغاز تجاوزگری ایران» مقابله کرده است.

در این بیانیه آمده است که در مجموع ۱۳ نفر کشته و ۲۳۰ نفر زخمی شده اند.

دولت امارات پیش از این نیز ادعاهای مشابهی را علیه ایران مطرح کرده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.