به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیهای اعلام کرد: این رزمایش دو هفتهای از ۲۷ ماه گذشته در منطقه «تربیلا» در ایالت خیبرپختوخوا آغاز شده بود و نیروهای ویژه ارتش پاکستان از جمله گروه خدمات ویژه (SSG) و نیروهای ویژه ارتش سریلانکا در آن شرکت داشتند.
در مراسم اختتامیه این رزمایش فرمانده گروه خدمات ویژه ارتش پاکستان به عنوان مهمان ویژه حضور یافت و ژنرال «آجیت ابیوارادانا» از ارتش سریلانکا نیز این رزمایش را از نزدیک مشاهده کرد.
به گفته منابع نظامی نیروهای دو کشور در جریان این رزمایش، بالاترین سطح مهارتهای حرفهای، تاکتیکها و توان عملیاتی خود را در زمینه مبارزه با تروریسم به نمایش گذاشتند.
هدف از برگزاری این رزمایش، ارتقای مهارت ها، هماهنگی تاکتیکی، بهبود روشها و تقویت همکاریهای مشترک در عملیاتهای ضدتروریستی عنوان شده است.
همچنین این تمرین نظامی در راستای تقویت روابط تاریخی و همکاریهای نظامی میان پاکستان و سریلانکا انجام شده و بر استمرار همکاریهای دفاعی میان دو کشور تاکید شده است.