راهکار اسپانیا برای بازگشت تنگه هرمز به عملیات معمول خود

پارسینه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
خوزه مانوئلال آلبارس، وزیر خارجه اسپانیا گفت: بازگشت تنگه هرمز به عملیات معمول خود از طریق جنگ نیست، بلکه از طریق مذاکره خواهد بود.

به گزارش پارسینه و به نقل از انتخاب، وزیر خارجه اسپانیا تأکید کرد که بازگشت تنگه هرمز به حالت معمول تر طریق مذاکره میسر خواهد شد.

خوزه مانوئلال آلبارس، وزیر خارجه اسپانیا گفت: بازگشت تنگه هرمز به عملیات معمول خود از طریق جنگ نیست، بلکه از طریق مذاکره خواهد بود.

وی افزود: اسپانیا به موضع خود مبنی بر عدم شرکت در هیچ گونه اقدام نظامی در جنگ علیه ایران متعهد است.

این مقام ارشد وزارت خارجه اسپانیا تأکید کرد: اسپانیا از بازگشت به مذاکرات پاکستان حمایت می کند و این موضوع را دو روز پیش به وزیر امور خارجه ایران تایید کرد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.