آن‌ها که از تئاتر شهر می‌روند؛ از کانگوروی ژاپنی تا زندانی خیابان دوم

خبرآنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
از سوی واحد هماهنگی و برنامه‌ریزی تئاتر شهر تاریخ پایان اجرای پنج نمایش به صحنه رفته در تالارهای چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ پایان اجرای پنج نمایش به صحنه رفته در تالارهای مختلف تئاتر شهر از سوی واحد هماهنگی و برنامه‌ریزی این مجموعه اعلام شد. 

نمایش‌های «چهل‌گیس» به کارگردانی سیروس کهوری‌نژاد در تالار چهارسو، «وی‌لا» به کارگردانی سیروس همتی در تالار چهارسو و «کانگوروی ژاپنی» به کارگردانی مسعود میرطاهری در تالار سایه روز جمعه هجدهم اردیبهشت‌ماه به اجرای خود در تالار چهارسو پایان می‌دهند. 

نمایش «زندانی خیابان دوم» به کارگردانی سیدجواد روشن در تالار قشقایی روز دوشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت و نمایش «بیست و چهار» به کارگردانی علی حیدری در کارگاه نمایش روز جمعه بیست‌وپنجم اردیبهشت به اجراهای خود پایان می‌دهند. 

براساس این گزارش طی روزهای پیش رو برنامه جدید تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش تئاتر شهر اعلام خواهد شد.

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.