رایزنی تلفنی عراقچی با وزیران خارجه ایتالیا و ژاپن

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:09
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از کشورهای ایتالیا و ژاپن به‌صورت تلفنی رایزنی و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «آنتونیو تایانی» وزیر امور خارجه ایتالیا طی تماس تلفنی در خصوص آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و موضوعات مرتبط با آتش بس و دیپلماسی گفتگو و تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  همچنین در تماس تلفنی با «توشیمیتسو موتگی»، وزیر امور خارجه ژاپن درباره روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و نیز تلاش‌ها و ابتکارات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران برای پایان دادن به جنگ و کاهش تنش‌ها در منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.