یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران–شمال

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:06
جانشین پلیس راه راهور فراجا، با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محورهای شمالی کشور اعلام کرد: به منظور مدیریت بار ترافیکی و تسهیل در بازگشت مسافران، از ساعت 17 امروز 12 اردیبهشت مسیر جاده چالوس و آزاده راه تهران- شمال یکطرفه خواهد شد

 سرهنگ سیاوش محبی جانشین پلیس راه راهور فراجا، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، از ساعت 17 امروز 12  اردیبهشت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر (جنوب به شمال آزادراه تهران–شمال) ممنوع خواهد شد. همچنین از ساعت 19، مسیر شمال به جنوب جاده چالوس به صورت یک‌طرفه مدیریت می‌شود تا روند تخلیه بار ترافیکی با سرعت بیشتری انجام گیرد.

جانشین پلیس راه راهور فراجا، در ادامه با اشاره به وضعیت سایر محورهای مواصلاتی بیان کرد: در محور هراز نیز در مسیر شمال به جنوب، ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده و احتمال اعمال محدودیت‌های مقطعی وجود دارد که در صورت لزوم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: همچنین در محورهای فیروزکوه و قزوین–رشت نیز ترافیک به صورت نیمه‌سنگین جریان دارد و در ورودی‌های منتهی به استان تهران، بار ترافیکی پرحجم و قابل توجهی مشاهده می‌شود.

جانشین پلیس راه راهور فراجا در پایان از رانندگان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و پیش از حرکت از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.