زن اراکی زیر چرخ‌های تراکتور جان باخت

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 19:48
روابط‌عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخورد تراکتور با عابر پیاده در شهر ساروق، یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین،با اعلام گزارشی مبنی بر حادثه برخورد تراکتور با عابر پیاده در شهر ساروق از توابع شهرستان اراک، آمبولانس پایگاه اورژانس ساروق به محل حادثه اعزام شد.

ایسنا در خبری نوشت:در اطلاعیه فوق عنوان شده است: در این حادثه یک خانم ۸۰ ساله که بر اثر شدت جراحات وارد شده دچار آسیب‌های شدید شده بود توسط کارشناسان اورژانس و در حین انجام مراقبت‌های پیشرفته پزشکی به بیمارستان ولیعصر شهرستان اراک منتقل شد.

روابط‌عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در اطلاعیه خود آورده است: متأسفانه به‌رغم تلاش‌های کادر درمان و کارشناسان اورژانس، این مصدوم جان خود را از دست داد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.