به گزارش پارسینه ، سیدامیر احمدی، از پیدا شدن «مبینا محمدعلیپورثانی» دختر ۱۹ ساله ساکن نسیمشهر خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب بهارستان در ادامه اظهار کرد: پس از اعلام مفقودی این دختر جوان و تشکیل پرونده قضایی، دستورات لازم برای پیگیری فوری موضوع به پلیس آگاهی و سایر مراجع ذیربط صادر شد.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بررسیهای انجامشده، این دختر پیدا شده و در حال حاضر در سلامت کامل به سر میبرد.
دادستان بهارستان با قدردانی از همکاری دستگاههای انتظامی و امنیتی در پیگیری این پرونده، از شهروندان خواست از انتشار شایعات و گمانهزنیهای غیرمستند در فضای مجازی خودداری کرده و اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.
جزئیات اختصاصی از پرونده مبینا
مادر مبینا در گفتوگویی که دقایقی قبل انجام شد، ماجرا را اینطور توضیح داد: مبینا به خاطر اختلافاتی که داشتیم با خانواده قهر کرده بود و به خانه دوستش رفته بود. در حال حاضر مشکل رفع شد و خدا رو شکر مبینا صحیح و سالم توسط پلیس امنیت بهارستان پیدا و به آغوش گرم خانوادهاش بازگردانده شد.
پس از اعلام فقدانی به پلیس بهارستان، کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و با اقدامات دقیق فنی و مخابراتی متوجه شدند که مبینا بهخاطر اختلافات خانوادگی تلفن همراهش را خاموش کرده و به خانه یکی از دوستان نزدیکش رفته است.
مأموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگیهای لازم با مراجع قضایی خیلی زود راهی خانه موردنظر شدند و مبینا را پیدا کردند.
با دستور بازپرس جنایی دادسرای نسیم شهر، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط پلیس همچنان ادامه دارد.