مرگ عجیب دختر ۱۲ ساله در پارک آبی

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 20:53
فرماندار مشهد از مرگ یک دختر در پارک آبی این شهر خبر داد؛ دختربچه‌ای که همراه خانواده‌اش به این شهر سفر کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین،حسن حسینی فرماندار مشهد گفت: یک نوجوان حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز جمعه چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موج‌های آبی دچار مشکل شده و اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان مؤثر واقع نشده است.

ایران در خبری نوشت:وی افزود: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند.

فرماندار مشهد اظهار کرد: خانواده متوفی شکایتی از این مجموعه آبی نکرده‌اند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است‌.

سخنگوی پلیس فراجای مشهد نیز با تأیید این حادثه گفت: مأموران انتظامی پس از دریافت گزارش در محل حاضر شدند و پرونده برای بررسی‌های بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.