گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:04
سید عباس عراقچی و چو هیون وزیر امور خارجه وزرای امور خارجه ایران و جمهوری کره طی یک تماس تلفنی در خصوص روابط دوجانبه تهران-سئول و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای بررسی کردند.

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما سید عباس عراقچی و چو هیون وزرای امور خارجه ایران و جمهوری کره طی یک تماس تلفنی در خصوص روابط دوجانبه تهران-سئول و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای و موضوعات و ابتکارات مرتبط با دیپلماسی با هدف خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا-رژیم صهیونیستی علیه ایران گفتگو و تبادل نظر کردند.


خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.