ترامپ: تعرفه خودروهای اروپایی را به ۲۵ درصد افزایش می‌دهم

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:49
ترامپ در پیامی اعلام کرد که تعرفه های خودوروهای اروپایی را 25 درصد افزایش می دهد و همچنین از افتتاح کارخانه‌های خودروسازی و کامیون‌سازی در آمریکا، خبر داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: «با کمال مسرت اعلام می‌کنم که، بر اساس این واقعیت که اتحادیه اروپا به توافق تجاری کاملاً پذیرفته‌شده ما پایبند نیست، هفته آینده تعرفه‌های اعمال‌شده بر خودروها و کامیون‌های وارداتی از اتحادیه اروپا به ایالات متحده را افزایش خواهم داد. این تعرفه به ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت. کاملاً مشخص و توافق‌شده است که اگر آن‌ها خودروها و کامیون‌ها را در کارخانه‌های ایالات متحده تولید کنند، هیچ تعرفه‌ای اعمال نخواهد شد.

بسیاری از کارخانه‌های خودروسازی و کامیون‌سازی در حال حاضر در حال ساخت هستند و بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده است، که رکوردی در تاریخ تولید خودرو و کامیون است. این کارخانه‌ها، با کارگران آمریکایی، به زودی افتتاح خواهند شد — هیچ‌وقت چیزی شبیه به آنچه امروز در آمریکا در حال رخ دادن است وجود نداشته!»

81

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.