دستور رئیس جمهور برای جمع‌کردن شرکت‌های پیمانکاری

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:49
رئیس جمهور با بیان اینکه می‌دانم کارگر بودن یعنی نجابت و صبوری و ایستادگی در برابر دشواری‌ها و ساختن آینده‌ای بهتر برای آنهایی که دوستشان داریم، گفت: آنطور که وعده داده‌ بودم دستور جمع‌کردن شرکت‌های پیمانکاری را صادر کردم.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان روز جمعه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: ‌در نوجوانی کارگری کرده‌ام، نان پربرکت این شغل شریف را خورده‌ام و به آن افتخار می‌کنم.

رئیس جمهور افزود: می‌دانم کارگر بودن یعنی نجابت، صبوری، عزتمند، ایستادگی در برابر دشواری‌ها و ساختن آینده‌ای بهتر برای آنهایی که دوستشان داریم. آنطور که وعده داده‌ بودم دستور جمع‌کردن شرکتهای پیمانکاری را صادر کردم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.