رئیس جمهور کشورمان پس از دیدار و گفتوگو با مقامات پاکستان، اسلامآباد را ترک کرد.
خبرگزاری میزان - رئیس جمهور پس از انجام سفری یک روزه به پاکستان و دیدار و گفتوگو با مقامات این کشور، اسلامآباد را ترک کرد.
مسعود پزشکیان در جریان سفر یک روزه به پاکستان، با فرمانده ارتش، رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به صورت دوجانبه دیدار و گفتوگو کرد.
در جریان این سفر همچنین به رئیس جمهور دکترای افتخاری جراحی قلب از سوی دانشکده تخصص جراحی این کشور اعطا شد.
در این سفر وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی پزشکیان را همراهی میکردند.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.