رایزنی ایران و روسیه در زمینه هسته‌ای

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:44
معاون بین‌الملل شرکت دولتی روس اتم در دیدار با سفیر ایران در روسیه درباره همکاری‌های دوجانبه گفت‌ وگو و تبادل نظر کردند.

نیکلای اسپاسکی معاون بین‌الملل شرکت دولتی روس اتم روز پنجشنبه (۱۰ اردیبهشت) با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در محل سفارت کشورمان در مسکو دیدار و درباره همکاری‌های دوجانبه گفت‌ وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایرنا از سفارت ایران در روسیه، دو طرف در این ملاقات با اشاره به روابط راهبردی و پایدار میان دو کشور، درباره تبادلات علمی، فنی و تکنولوژیک سازمان انرژی اتمی و شرکت دولتی روس اتم و پروژه های مشترک در نیروگاه اتمی بوشهر گفت وگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرفین استمرار همکاری‌های موفقیت آمیز شرکت دولتی روس اتم با سازمان انرژی اتمی ایران در زمینه انرژی صلح آمیز هسته‌ای را نمونه‌ای کارآمد از پویایی دو ملت در جهت توسعه پایدار و بهره برداری از منابع بالقوه موجود در جهت حفظ و حراست از محیط زیست و امنیت انرژی توصیف کردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.