حمله تند خبرنگار صهیونیست به وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:41
با شدت گرفتن خشونت‌های در سرزمین‌های اشغالی و به قتل رسیدن تعداد قابل توجهی از شهرک‌نشینان در مدت زمان محدود، موج انتقادات علیه ایتمار بن گویر، وزیر افراطی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است.

سرویس جهان مشرق - در چند هفته گذشته، موارد اقدامات خشونت‌ آمیز در داخل سرزمین‌های اشغالی به شدت افزایش یافته است و در موارد متعددی، کودکان در نزاع با همسالان خود دست به قتل طرف مقابل زده اند که منجر به ایجاد موجی از شوک و وحشت در میان صهیونیست‌ها نسبت به افزایش بدون حد و مرز در جامعه این رژیم شده است.

جاش برینر خبرنگار رژیم صهیونیستی با حمله به ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در صفحه ایکس خود نوشت:

بن گویر از شاباک التماس می‌کند که در برابر باندهای جنایتکار در جنوب تل‌آویو با رنج 15 تا 17 سال که با قتل، وحشت و خشونت بی‌رحمانه حکومت می‌کنند، به وی کمک کند.

آیا مدرک بهتری وجود دارد که نشان دهد این مرد کاملاً شکست خورده است؟ اینکه پلیس در حال فروپاشی کامل است؟ اینکه کمیسر شکست خورده است؟

و فراتر از آن: قرار بود شاباک علیه نیروهای دشمن و عوامل بیگانه و اقدامات خرابکارانه بایستد، اما اکنون از آن علیه نوجوانان خودمان استفاده می‌کنند و فردا علیه شما استفاده خواهد شد.

حمله تند خبرنگار صهیونیست به وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.