ارسال اولین محموله دارو از پاکستان به ایران

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:20
در یک اقدام بشردوستانه و در راستای حمایت از نیاز‌های درمانی، نخستین محموله دارویی از پاکستان به ایران ارسال شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در یک اقدام بشردوستانه و در راستای حمایت از نیاز‌های درمانی، نخستین محموله دارویی از پاکستان به ایران ارسال شد.

این محموله شامل دارو‌های اساسی، اقلام ضروری پزشکی و برخی تجهیزات اولیه درمانی است که برای تقویت روند خدمات صحی و کمک به مراکز درمانی تهیه شده است. این کمک‌ها در قالب دو کانتینر بزرگ از شهر لاهور بارگیری و به سمت ایران ارسال گردیده است.

این اقدام با همکاری چند نهاد دینی و درمانی از جمله «سازمان بیداری امت مصطفیٰ»، «حوزه جامعه عروۃ الوثقیٰ» و مرکز درمانی معتبر «مفازۃ الحیات» انجام شده است. مسئولان این برنامه اعلام کرده‌اند که هدف اصلی از این ابتکار، تقویت همکاری‌های انسانی و ارائه کمک‌های درمانی در شرایط نیاز می‌باشد.

همچنین تاکید شده است که بخش قابل توجهی از این دارو‌ها با مشارکت مردمی و از طریق کمک‌های مالی شهروندان تهیه شده و همین حمایت‌های عمومی نقش مهمی در آماده‌سازی این محموله ایفا کرده است. این اقدام به عنوان نخستین مرحله از یک برنامه حمایتی معرفی شده که طرح جمع آوری و تهیه محموله بعدی ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.