نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی و حمله به دو منطقه در جنوب لبنان

الف جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:44
رسانه‌های لبنانی از نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی و وقوع دو حمله هوایی در جنوب لبنان خبر داده‌اند.

به گزارش ایسنا، شبکه المنار امروز (جمعه) اعلام کرد که در حمله‌ای هوایی رژیم صهیونیستی، شهرک «خربه سلم» در جنوب لبنان هدف قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در حمله‌ای دیگر نیز شهرک «تولین» در جنوب لبنان مورد هدف قرار گرفته است. جزئیات بیشتری درباره میزان خسارت‌ها یا تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

این تجاوزات در حالی انجام شده است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، ساعات اولیه بامداد امروز اعلام کرد که توافق آتش‌بس میان لبنان و رژیم صهیونیستی به مدت سه هفته تمدید شده است. این تصمیم پس از نشست سفرای لبنان و رژیم صهیونیستی در واشنگتن با حضور ترامپ، مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا و جی‌دی‌ونس، معاون رئیس جمهور این کشور اتخاذ شد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین خواستار سفر رئیس جمهور لبنان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن طی این فرصت سه‌ هفته‌ای شد.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.