افزایش ۶۲ درصدی سرقت سوخت در انگلستان

همشهری آنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:55
افزایش قیمت سوخت در جهان بر اثر جنگ با ایران و مسدود ماندن تنگه هرمز، انگلیسی‌ها را به سرقت سوخت روی آورده، شرایطی که با فشار بر خرده‌فروشان، می‌تواند خودش دوباره عامل افزایش قیمت سوخت شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، شرکت «پی مای فیول» (P-My Fuel) که مسئول جبران خسارات سرقت سوخت در انگلستان است، از افزایش ۶۲درصدی سرقت‌ها نسبت به سال گذشته خبر می‌دهد. ارزش مالی سرقت‌ها ۴۲درصد افزایش داشته که معادل ضرر هفتگی ۲۰۰۰پوند برای خرده‌فروشان است. درحالی که پرکردن یک باک خودور گازوئیلی، ۲۶ پوند و خودرو بنزینی ۱۴ پوند نسبت به قبل شروع جنگ، گران‌تر تمام می‌شوند؛ انجمن خرده‌فروشان سوخت هشدار می‌دهند ادامه سرقت‌ها خود مجددا عامل افزایش بیشتر قیمت‌ها می‌شود، چون فشار روی فروشندگان درحال افزایش است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.